Dostawa artykułów mleczarskich

Ta strona z dnia 15.03.2023, 17:46 została usunięta
Z powodu: Oferta została wybrana
Informacja opublikowana: 23.02.2023, 13:54
Data zakończenia zapytania: 09.03.2023, 10:30
Data rozstrzygnięcia zapytania: 09.03.2023, 10:45

Górzno, dnia 22 lutego 2023 r.

 

 

 

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie, Górzno 63, 64-120 Krzemieniewo,

tel. 65 536 12 00, fax 65 536 94 52

strona internetowa: www.rehabilitacjamsw.pl

e-mail: kontakt@rehabilitacjamsw.pl

(zwany dalej Zamawiającym)

 

ogłasza

 

pisemny przetarg na dostawę artykułów mleczarskich

do SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie.

(zakup o wartości nie przekraczającej 130.000,00 złotych)

 

 

Przedmiotem przetargu jest dostawa artykułów mleczarskich do SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie w okresie od dnia 01.04.2023 do dnia 31.03.2024 r.

 

Przetarg zostanie przeprowadzony na warunkach, w terminie oraz miejscu określonym w załączniku do niniejszego ogłoszenia – „Warunki Przetargu”.

 

 

 

 

 

 

WARUNKI PRZETARGU

I.       OFERTA

 

1.       Oferta powinna być przygotowana w sposób uwzględniający wszystkie warunki określone poniżej oraz w załącznikach, w formie pisemnej, w języku polskim i podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i wiedzy oraz do podpisywania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Oferenta.

2.       Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych warunków przetargu oraz na załączniku nr 2 do niniejszych warunków przetargu.

3.       Dopuszcza się złożenie oferty tylko na pełny wykaz asortymentowy artykułów mleczarskich określonych w załączniku nr 2 do niniejszych warunków przetargu.

4.       Oferta, która nie będzie sporządzona na w/w formularzu ofertowym i załączniku nr 2 do niniejszych warunków przetargu lub nie będzie spełniała innych warunków przetargu będzie podlegać odrzuceniu i nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu przetargowym.

5.       Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę (bez wariantów). Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania przetargowego, a wszystkie złożone przez niego oferty podlegać będą odrzuceniu i nie będą brane pod uwagę w postępowaniu przetargowym.

6.       Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

7.       Wszystkie miejsca, w których Oferent naniósł ewentualne poprawki w treści oferty powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę. Oferta z naniesionymi poprawkami będzie brana pod uwagę tylko wówczas, gdy sposób dokonania poprawki nie będzie nasuwał wątpliwości co ostatecznej wiążącej Oferenta treści oferty.

8.       Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że nastąpi to w formie pisemnej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem składania ofert. Koperta zawierająca oświadczenie woli Oferenta o zmianie lub wycofaniu złożonej wcześniej oferty winna być dodatkowo oznaczona określeniem „zmiana” lub „wycofanie”.

9.       Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie zwrócona bez otwierania.

 

II.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1.       Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich.

2.       Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszych warunków przetargu.

3.       Nazwy własne podane w formularzu cenowym do zapytania ofertowego należy rozumieć jako preferowany typ. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie własnej, jednak muszą one spełniać wymogi określone w załączniku nr 2 do niniejszych warunków przetargu zawarte w opisie produktu. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie.

4.       Podane w formularzu cenowym ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do ich nabycia w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości kupna każdego rodzaju artykułu będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzach cenowych.

 

III.   WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1.       Przedmiotem przetargu jest sukcesywne dostarczanie przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez Kierownika Sekcji Żywienia Zamawiającego.

2.       Dostawa towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego odbywa się transportem Oferenta na jego koszt i ryzyko w godzinach pomiędzy 8.30 a 13.30.

3.       Oferent zobowiązany jest dokonywać we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczenia magazynu żywności.

4.       Oferent zobowiązany jest do dołączania do każdej dostawy dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ z wartością) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości wraz z fakturą VAT.

5.       Oferent zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie dostaw towarów dla Zamawiającego w przypadku wystąpienia ich braków w magazynie Wykonawcy.

6.       Zamawiający składać będzie sukcesywnie zamówienia telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej wynikające z bieżącego zapotrzebowania, dopuszcza się również możliwość ograniczenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do niniejszych warunków przetargu, stosownie do obiektywnie istniejących potrzeb.

7.       W ramach zaoferowanej ceny, Oferent jest zobowiązany do dostawy raz na kwartał jogurtów do oceny organoleptycznej. 

 

IV.   WARUNKI FINANSOWE I ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI

 

1.       Należność za dostarczone towary regulowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT.

 

V.     KRYTERIA OCENY OFERT

 

1.       O wyborze oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny przy spełnieniu wymaganych warunków.

 

VI.   DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 

Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 09.03.2023 r. o godz. 10:30

 

Miejsce składania ofert:

SP ZOZ MSWiA CENTRUM REHABILITACJI W GÓRZNIE

GÓRZNO 63, 64-120 KRZEMIENIEWO.

Na kopercie należy wpisać: oferta na dostawę artykułów mleczarskich.

Otwarcie nastąpi w dniu 09.03.2023 r. o godz. 10:45

 

VII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

1.       Ogłoszenie o przetargu i niniejsze warunki przetargu nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej.

2.       Uczestnicy przetargu zostaną powiadomieni pisemnie o wyniku przetargu albo o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru.

3.       Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.

4.       Oferent, którego oferta została wybrana jest obowiązany w terminie 14 dni od ogłoszenia wyniku przetargu przystąpić do zawarcia umowy, wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszych warunków przetargu.

5.       Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.

6.       Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.

7.       Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian warunków przetargu do dnia otwarcia ofert bez podania przyczyny.

8.       W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

 

Górzno, dnia ……………………………….r.

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

1.    Formularz ofertowy (załącznik nr 1),

2.    Szczegółowy opis zamówienia - dostawa nabiału (załącznik nr 2),

3.    Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3),

4.    Wzór umowy (załącznik nr 4).

 

 

 

 

Załączniki:
  1. Formularz ofertowy.docx (23.02.2023, 13:55) - pobrań: 313
  2. Szczegółowy opis zamówienia - dostawa nabiału.xlsx (23.02.2023, 13:55) - pobrań: 313
  3. Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.docx (23.02.2023, 13:55) - pobrań: 307
  4. Wzór umowy.docx (23.02.2023, 13:55) - pobrań: 311
  5. ogłoszenie.pdf (23.02.2023, 13:55) - pobrań: 307
  6. Wyjaśnienie nr 1 (03.03.2023, 13:27) - pobrań: 302
  7. Wybór oferty.pdf (15.03.2023, 17:45) - pobrań: 297
Opublikował: Artur Golik
Publikacja dnia: 23.02.2023, 13:54
Dokument oglądany razy: 2 933