Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z synchronizacją systemu monitorowania pracy oraz z budową ogrodzenia powstałej elektrowni– przyłączenie mikroinstalacji fotowoltaicznej do instalacji odbiorczej

Ta strona z dnia 19.10.2023, 14:15 została usunięta
Z powodu: Edycja formatowania tresci
Informacja opublikowana: 19.10.2023, 14:14
Data zakończenia zapytania: 27.10.2023, 10:00
Data rozstrzygnięcia zapytania: 27.10.2023, 10:15

SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji

w Górznie

Górzno 63,

64-120 Krzemieniewo

(powiat leszczyński, województwo wielkopolskie)

tel. +48 65 536 12 00, fax +48 65 536 94 52

 

 

Górzno, dnia 18.10.2023 r.

           (miejscowość i data)

 

 

ZAPYTANIE CENOWE

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Centrum Rehabilitacji w Górznie

 

zaprasza do złożenia ofert na:

1.   Przedmiot zamówienia: „Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z synchronizacją systemu monitorowania pracy oraz z budową ogrodzenia powstałej elektrowni w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie – przyłączenie mikroinstalacji fotowoltaicznej do instalacji odbiorczej SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1 i 2 do Zapytania cenowego.

Przedmiar robót obejmujących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Cenowego.

2.   Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

3.   Miejsce złożenia oferty: SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie, Górzno 63,   64-120 Krzemieniewo.

4.   Termin złożenia oferty: 27.10.2023 r., godz. 10:00.

5.   Termin otwarcia ofert: 27.10.2023 r., godz. 10:15.

6.   Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na następujące okresy:

a)     na panel fotowoltaiczny – minimalny okres gwarancji: 10 lat,

b)     na inwerter – minimalny okres gwarancji: 10 lat,

c)      na liniowy spadek wydajności instalacji fotowoltaicznej – minimalny okres gwarancji: 25 lat,

d)     na pozostałe instalacje i roboty montażowe – minimalny okres gwarancji: 5 lat.

7.   Zamawiający wymaga, aby Oferent posiadał aktualną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia na jeden wypadek i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia na niższą niż 1.000.000,00 zł.

8.   Warunki płatności: przelew w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, po odbiorze przedmiotu zamówienia, zgodnie z umową.

9.   Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Robert Poloch, tel. 601 836 573, Stanisław Stiller, tel. 65 53 61 208, Maria Klimasz 65 5361 202.

10.            Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania cenowego (formularz ofertowy), w formie pisemnej,                            w języku polskim. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (nie dopuszcza się ofert wariantowych). Do złożonej oferty należy załączyć wszystkie załączniki wymienione we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 4 do Zapytania cenowego).

11.            Sposób rozliczeń: wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN.

12.            Pozostałe warunki Zapytania Cenowego:

a)       Ofertę można złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Oferta na dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz                            z synchronizacją systemu monitorowania pracy oraz z budową ogrodzenia powstałej elektrowni w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie – przyłączenie mikroinstalacji do instalacji odbiorczej SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie” lub można przesłać drogą elektroniczną z załączonym zaszyfrowanym plikiem z ofertą i załącznikami (skany podpisanej oferty i załączników) na adres: kontakt@rehabilitacjamsw.pl W mailu zawierającym ofertę z wymaganymi załącznikami należy podać hasło do zaszyfrowanego pliku.

b)      Zamawiający dopuści tylko oferty kompletne, obejmujące wykonanie przedmiotu zamówienia w całości, zgodnie z projektem technicznym przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do Zapytania Cenowego) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do Zapytania Cenowego). Zamawiający posiada instalację fotowoltaiczną zarządzaną inwerterem GroWat i w ofercie należy uwzględnić możliwość wspólnej komunikacji opartej na jednym systemie monitoringu i zarządzania dla istniejącej oraz nowo budowanej instalacji.

c)       Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty, po telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 65 53 61 208.

d)      Oferta, która nie spełnia warunków niniejszego zapytania cenowego zostanie odrzucona. W razie wątpliwości co do warunków złożonej oferty, Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty.

e)       Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami najniższej ceny (cena oferty brutto) oraz terminami gwarancji na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia, przy spełnieniu wymaganych warunków.

Cena ryczałtowa powinna uwzględniać wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 i 2 do Zapytania Cenowego oraz zawierać wszelkie przewidywane koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty dojazdu oraz zakupu i dostawy materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.

f)        Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w poniższej tabeli:

 

Lp.

Nazwa Kryterium

Waga/

Objętość

1.

Zaoferowana cena brutto

60

2.

Okres gwarancji na panel fotowoltaiczny

10

3.

Okres gwarancji na inwerter  

10

4.

Okres gwarancji na liniowy spadek wydajności   

10

3.

Okres gwarancji na pozostałe instalacje i roboty montażowe  

10

 

 

Zastosowanie wzorów do obliczenia punktowego wg kryteriów: cena i okres gwarancji.

 

KRYTERIUM CENY

 

Nazwa kryterium

Waga/

Objętość

Wzór do obliczenia punktowego

cena

60 pkt

Ilość pkt =

cena brutto oferty najniższej

x 60

cena brutto oferty badanej

 

Maksymalna ilość punktów, jaką Oferent może uzyskać w wyniku oceny wg w/w kryterium wynosi 60. Uzyska ją oferta o najniższej cenie brutto.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TERMIN GWARANCJI

 

Nazwa kryterium

Waga/

Objętość

Wzór do obliczenia punktowego

Gwarancja

 

10 pkt

Ilość pkt =

zaoferowana liczba miesięcy gwarancji oferty badanej

największa zaoferowana liczba miesięcy gwarancji*

x 10

 

*Największa zaoferowana liczba lat gwarancji, przy czym minimalny okres gwarancji wynosi:

- na panel fotowoltaiczny – minimalny okres gwarancji: 10 lat,

- na inwerter – minimalny okres gwarancji: 10 lat,

- na liniowy spadek wydajności minimalny okres gwarancji: 25 lat,

- na pozostałe instalacje i roboty montażowe – minimalny okres gwarancji: 5 lat.

Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego od minimalnego spowoduje odrzucenie oferty.

Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych latach.

Maksymalna ilość punktów, jaką Oferent może uzyskać w wyniku oceny ofert wg w/w kryterium wynosi 10 za każdy zaoferowany okres gwarancji na w/w element przedmiotu zamówienia. Uzyska ją oferta o największej liczbie lat gwarancji na poszczególny element przedmiotu zamówienia.

 

Maksymalna ilość punktów, jaką Oferent może uzyskać w wyniku oceny ofert według w/w kryteriów wynosi 100 i uzyska ją oferta o najniższej cenie brutto i najdłuższych okresach gwarancji.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.

g)       Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

h)      Niniejsze Zapytanie Cenowe nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.

i)        Złożenie zamówienia następuje z chwilą zawarcia z wybranym Oferentem, umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Zapytania cenowego.

j)        Zamówienie następować będzie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w planie finansowym SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie.

k)       Zamawiający zastrzega sobie prawo niewybrania żadnej oferty, bez podania przyczyny.

l)        Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub zmiany jego warunków, bez podania przyczyny.

 

 

 

Załączniki do Zapytania Cenowego:

1)   Projekt techniczny – załącznik nr 1,

2)   Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obioru Robót Budowlanych – załącznik nr 2,

3)   Przedmiar robót obejmujących przedmiot zamówienia – załącznik nr 3,

4)   Formularz ofertowy – załącznik nr 4,

5)   Wzór umowy – załącznik nr 5.

 

 

Opublikował: Artur Golik
Publikacja dnia: 19.10.2023, 14:14
Dokument oglądany razy: 495