Modernizacja pomieszczeń w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie

Ta strona z dnia 18.03.2024, 12:54 została usunięta
Z powodu: Oferta została wybrana
Informacja opublikowana: 12.03.2024, 07:54
Data zakończenia zapytania: 15.03.2024, 10:00
Data rozstrzygnięcia zapytania: 15.03.2024, 10:15

SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji

w Górznie

Górzno 63,

64-120 Krzemieniewo

(powiat leszczyński, województwo wielkopolskie)

tel. +48 65 536 12 00, fax +48 65 536 94 52

Górzno, dnia 06.03.2024 r.

           (miejscowość i data)

 

 

 

ZAPYTANIE CENOWE

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Centrum Rehabilitacji w Górznie

 

zaprasza do złożenia ofert na:

1.   Przedmiot zamówienia: „Modernizacja pomieszczeń w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i nr 2 do Zapytania cenowego.

2.   Termin realizacji zamówienia wynosi 4 tygodnie licząc od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.

3.   Okres gwarancji minimum: 24 miesiące.

4.   Miejsce złożenia oferty: SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie, Górzno 63,     64-120 Krzemieniewo.

5.   Termin złożenia oferty: 15.03.2024 r., godz. 10:00.

6.   Termin otwarcia ofert: 15.03.2024 r., godz. 10:15.

7.   Warunki płatności: przelew w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, po odbiorze przedmiotu zamówienia, zgodnie z umową.

8.   Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisław Stiller, Zbigniew Klimasz, tel. 65 53 61 208.

9.   Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego (formularz ofertowy), w formie pisemnej, w języku polskim. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (nie dopuszcza się ofert wariantowych). Do złożonej oferty należy załączyć wszystkie załączniki wymienione we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 3 do Zapytania cenowego), w tym kosztorys ofertowy zgodny z Przedmiarem (załącznikiem nr 2 do Zapytania cenowego).  

10.            Sposób rozliczeń: wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN.

 

 

11.            Dodatkowe uwagi:

a)     Oferta powinna znajdować się w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Modernizacja pomieszczeń”.

b)     Zamawiający dopuści tylko oferty kompletne, obejmujące wykonanie przedmiotu zamówienia w całości, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym                   w załączniku nr 1 i 2 do niniejszego zapytania cenowego.

c)     Warunkiem złożenia oferty jest dokonanie wizji lokalnej w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie w zakresie prac dotyczących przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać telefonicznie z p. Stanisławem Stillerem lub                  p. Zbigniewem Klimaszem (tel. 65 53 61 208). Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej wydane przez w/w osobę należy załączyć do oferty.

d)     Oferta, która nie spełnia warunków niniejszego zapytania cenowego zostanie odrzucona. W razie wątpliwości co do warunków złożonej oferty, Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty.

e)     Przedłożenie wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, który nie będzie zawierał wyceny wszystkich pozycji określonych w Przedmiarze (załączniku nr 2 do Zapytania cenowego) spowoduje odrzucenie oferty.

f)      Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

g)     Niniejsze zapytanie cenowe nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.

h)     Złożenie zamówienia następuje z chwilą zawarcia z wybranym Oferentem, umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zapytania cenowego.

i)       Zamówienie następować będzie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w planie finansowym SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie.

j)       Zamawiający zastrzega sobie prawo niewybrania żadnej oferty, bez podania przyczyny.

k)     Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub zmiany jego warunków, bez podania przyczyny.

l)       Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru dwóch lub więcej ofert w celu prowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami. W takim przypadku Zamawiający wybierze najlepszą ofertę po przeprowadzonych negocjacjach.

 

 

 

 

 

Załączniki do zapytania cenowego:

1)     Opis przedmiotu zamówienia – załącznik   nr 1,

2)     Przedmiar – załącznik nr 2,

3)     Formularz ofertowy – załącznik nr 3,

4)     Wzór umowy – załącznik nr 4.

 

Załączniki:
  1. Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia-modernizacja pomieszczeń.pdf (12.03.2024, 07:47) - pobrań: 120
  2. Formularz ofertowy-Zał. nr 3_06.03.2024.doc (12.03.2024, 07:49) - pobrań: 122
  3. Modernizacja pomieszczeń-Umowa-Zał. nr 4.pdf (12.03.2024, 07:50) - pobrań: 122
  4. Zapytanie cenowe-modernizacja pomieszczeń.pdf (12.03.2024, 07:50) - pobrań: 120
  5. Załącznik nr 2 Przedmiar - modernizacja pomieszczeń.pdf (12.03.2024, 08:37) - pobrań: 123
  6. O wyborze oferty.pdf (18.03.2024, 12:53) - pobrań: 114
Opublikował: Artur Golik
Publikacja dnia: 12.03.2024, 07:54
Dokument oglądany razy: 871