Przegląd oświetlenia ewakuacyjnego

Ta strona z dnia 22.05.2023, 13:30 została usunięta
Z powodu: Oferta została wybrana
Informacja opublikowana: 12.05.2023, 12:12
Data zakończenia zapytania: 22.05.2023, 10:00
Data rozstrzygnięcia zapytania: 22.05.2023, 10:15

SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji

w Górznie

Górzno 63,

64-120 Krzemieniewo

(powiat leszczyński, województwo wielkopolskie)

tel. +48 65 536 12 00, fax +48 65 536 94 52

Górzno, dnia 12.05.2023 r.

           (miejscowość i data)

 

 

 

ZAPYTANIE CENOWE

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Centrum Rehabilitacji w Górznie

 

zaprasza do złożenia ofert na:

1.   Przedmiot zamówienia: „Przegląd oświetlenia ewakuacyjnego w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacyjne w Górznie”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zapytania cenowego.

2.   Termin realizacji zamówienia wynosi 5 dni licząc od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.

3.   Miejsce złożenia oferty: SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie, Górzno 63,     64-120 Krzemieniewo.

4.   Termin złożenia oferty: 22.05.2023 r., godz. 10:00.

5.   Termin otwarcia ofert: 22.05.2023 r., godz. 10:15.

6.   Warunki płatności: przelew w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, po odbiorze przedmiotu zamówienia, zgodnie z umową.

7.   Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisław Stiller, Zbigniew Klimasz, tel. 65 53 61 208.

8.   Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania cenowego (formularz ofertowy), w formie pisemnej, w języku polskim. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (nie dopuszcza się ofert wariantowych). Do złożonej oferty należy załączyć wszystkie załączniki wymienione we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 2 do Zapytania cenowego).

9.   Sposób rozliczeń: wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN.

10.            Dodatkowe uwagi:

a)     Ofertę można złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Przegląd oświetlenia ewakuacyjnego” lub można przesłać drogą elektroniczną            z załączonym zaszyfrowanym plikiem z ofertą i załącznikami (skany podpisanej oferty    i załączników) na adres: kontakt@rehabilitacjamsw.pl W mailu zawierającym ofertę     z wymaganymi załącznikami należy podać hasło do zaszyfrowanego pliku.

b)     Oferent lub pracownik Oferenta dokonujący przeglądu oświetlenia ewakuacyjnego     w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie jest zobowiązany do posiadania uprawnień elektrycznych uprawniających do wykonywania kontroli i przeglądów oświetlenia ewakuacyjnego.

c)     Zamawiający dopuści tylko oferty kompletne, obejmujące wykonanie przedmiotu zamówienia w całości, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym                   w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.

d)     Oferta, która nie spełnia warunków niniejszego zapytania cenowego zostanie odrzucona. W razie wątpliwości co do warunków złożonej oferty, Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty.

e)     Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

f)      Niniejsze zapytanie cenowe nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.

g)     Złożenie zamówienia następuje z chwilą zawarcia z wybranym Oferentem, umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania cenowego.

h)     Zamówienie następować będzie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w planie finansowym SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie.

i)       Zamawiający zastrzega sobie prawo niewybrania żadnej oferty, bez podania przyczyny.

j)       Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub zmiany jego warunków, bez podania przyczyny.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do zapytania cenowego:

1)     Opis przedmiotu zamówienia – załącznik   nr 1,

2)     Formularz ofertowy – załącznik nr 2,

3)     Wzór umowy – załącznik nr 3.

 

 

Załączniki:
  1. Opis przedmiotu zamówienia.pdf (12.05.2023, 12:12) - pobrań: 353
  2. Formularz ofertowy.pdf (12.05.2023, 12:13) - pobrań: 313
  3. Wzór umowy.pdf (12.05.2023, 12:13) - pobrań: 307
  4. Zapytanie.pdf (12.05.2023, 12:13) - pobrań: 317
  5. Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf (22.05.2023, 13:29) - pobrań: 321
Opublikował: Artur Golik
Publikacja dnia: 12.05.2023, 12:12
Dokument oglądany razy: 2 315